# دخی دارویی
تاريخ : سه شنبه هفتم شهریور ۱۳۹۶ | 13:59 | نویسنده : دخي دارويي |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 265 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:31
ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: قرمز, نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:31
من عاشق دیونه بودنمم من عاشق دیونگیمم ارررررره دیونه بودن هنر میخوااااد میفهمی جنم میخواد دیونه بودن جگر شیر نداری سفر عشق مرو
بعلهههه همین جوره من میخواااام دیونه باشم من عاشق و دیونه ام اصن هر چی ک میگی بگووووو اصن مهم نی
مهم اینه دیونه چشمای مشکی تم دیونگی هم عالمی داره
دخي دارويي ...ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:31
شروووووع شد خیل عظیمی از اعتراض ها برای این ک چرا دیروز تولد سین شرکت ننمودم
خب من افتخار بهشون ندادم خخخ نه من هدف بزرگ تری از تولد سین داشتم حس عالییییی بود امروزم همراشون پارک ابی نرفتم خخخخخخخ مادربزرگم اومد انقدر بهم حرف زد منم گوشمو گرفتم 

از سیگار خیلی خوشم نمیاد ولی معلوم نی این بشر چی میکشه عاخه خیلی خوشبو
دخي دارويي ...ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: متضاد, نویسنده: بازدید: 248 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:31
تو این چند وقت یکی از بزرگ ترین ارزو هام به وقوع پیوست
این هفته رفتیم تهران واسه دایی م خاستگاری
اسم زندایم هم مریمه بسیار زیبا نیز تشریف دارن :)
چون خواهر برادر ندارم دایی م رو مثل داداشم دوست دارم و بالاخره نیز زنش دادیم
خیییییلی خوشحالم انشالله قسمت شما بشه
دخي دارويي ...ع.د تدریس کرد :/
و من به این واقعیت رسیدم ک باید ک.م رو پرستید واقعا
ع.م :/
اومده فیزیک پیش به من درس میده گیج :/ میگه سرعتتون کمه :/ من چی از پیش میفهمم ک واست تست ترکیبی کنکورشم هنوز حل کنم :/
البتع اخرش گفت ببخشید سطح کلاس خییلی بالا بود :/
خو چه کنیم الان ....
دخي دارويي ...ما را در سایت دخي دارويي دنبال میکنید
برچسب: روزی, نویسنده: بازدید: 256 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:31
و این جاست ک (ک .م ) میگه: فیزیک را زندگی بایددددددددد کرد
درصد فیزیک گرفتم ۸۳/۳۳ درصدددددددددددد
وای مرسیییییییییییییی عااااولیه
اصن باورمم نمیشه انگار خوابم منی ک از فیزیک و ریاضی متنفرم بودم حالااااااا خخخ نه بیدارم انشالله درصد فیزیک کنکورم ۱۰۰ بشه :)
#بلند پرواز باشین چون بلند پرواز ها بال در میارن :))))))++++
دخي دارويي ...